8 Ocak 2010 Cuma

Şebnem Ferah - Benim Adım Orman Şarkı Sözü, Dinle,

Şebnem Ferah, Benim Adim Orman, Şarkı Sözleri, Videoklip, Dinle, İndirmeden Dinle, Ücretsiz Dinle, Yeni Şarkısı 2009 HQ Dinle, Mp3 Dinle,şebnem ferah 2009 albümü şebnem ferah benim adım orman albümü dinle şebnem ferah yeni albümü son albümü mp3 dinle, şebnem ferahın, benim adım orman mp3 indir albümü indir şarkı sözleri tek mp3 indir, Şebnem Ferah - Benim Adım Orman Şarkı Sözü, Dinle
Merhabalar ; Şimdi Şebnem Ferah ın Benim Adım Orman adlı şarkısının videoklibin ve şarkı sözlerini paylaşacağım. İyi Dinlemeler..


Şebnem Ferah - Benim Adım Orman Şarkı Sözü

İçimden geçeceksen eğer
Buradayım yürü üzerime
Ateş şiir hepsi benim hazırım ben..
Gel gel gel gel

İstersen dinlen içimde
Köklerimden bir şarkı var dilimde
Çıplak ayaklarla gez her köşemde
Gel gel gel gel

Benim adım orman
Örtü yaptım yapraklardan
Serdim herkesin üstüne
Biz hepimiz uyuduk bittik yalnızlıktan

Yeşildim olabildiğince
Yaşlandım maviye değince
Hem gündüz hem gece aklına düşünce
Gel gel gel gel

Benim adım orman
Örtü yaptım yapraklardan
Serdim herkesin üstüne
Sür yüzünü yüzüme korkma yalnızlıktan

Benim adım orman
Örtü yaptım yapraklardan
Serdim herkesin üstüne
Sür yüzünü yüzüme korkma yalnızlıktan

Şebnem Ferah - Benim Adım Orman Mp3 Dinle, 2009


Yayinlanan Dizi , Film , Dizi Fragmanlari , Sinema , Video ve Video Klipleri Sitemizde Barindirilmamaktadir. Sitemizde Sadece Youtube, Dailymotion, Sevenload Gibi Video Sitelerinde Alınan Embed Kodlarıyla Yayınlanmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kutusuna Düşüncelerinizi Yazdıktan Sonra Yorumlama Biçimini Adı / URL veya Anonim Olarak Değiştirin ve Göndere Basınız.