7 Ocak 2010 Perşembe

Candan Erçetin – Unutma Beni Şarkı Sözleri, Videoklip İzle, Dinle

Candan Erçetin, Unutma Beni, Dinle, İzle, Şarkı Sözü, Sözleri, Mp3, Ücretsiz, İndirmeden Dinle,
Candan Erçetin - Unutma Beni

Merhabalar ; Candan Erçetin in Unutma Beni adlı parçasının videoklip çalışmasını ve şarkı sözlerini paylaşacağım. İyi Dinlemeler..

Candan Erçetin – Unutma Beni Şarkı Sözü

Bogazinda düğümlenen hiçkirik olayim
Unutma beni unutama beni
Gözünden damlayamayan göz yasin olayim
Unutma beni unutama beni

Gölgen gibi adim adim
Her solukta benim adim
Ben nasil ki unutmadim
Sende unutma beni unutama beni

Bitmek bilmez kapkaranlik geceler boyunca
Unutma beni unutamam beni
Ayriligin acisini kalbinde duyunca
Unutma beni unutama beni

Sevisirken öpüsürken
Yapayalniz dolaşırken
Unutmaya çalişirken
Unutama beni unutama beni

Candan Erçetin – Unutma Beni Klip İzle



Yayinlanan Dizi , Film , Dizi Fragmanlari , Sinema , Video ve Video Klipleri Sitemizde Barindirilmamaktadir. Sitemizde Sadece Youtube, Dailymotion, Sevenload Gibi Video Sitelerinde Alınan Embed Kodlarıyla Yayınlanmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kutusuna Düşüncelerinizi Yazdıktan Sonra Yorumlama Biçimini Adı / URL veya Anonim Olarak Değiştirin ve Göndere Basınız.