1 Ocak 2010 Cuma

Gripin - Dalgalandım Da Duruldum Şarkı Sözleri, Videoklip İzle, Dinle,

Merhabalar,

» Bugün 01.01.2010 :) 2010 yılının ilk günün ilk gecesi.. Size duygusal bir videoklip çalışmasını ve şarkı sözlerini sunacağım. Gripin Dalgalandım Da Duruldum şarkısı, çok derinden sözleri olan bu şarkı beni çok etkiledi.. Şimdi sizlerle ! İyi Seyirler, İyi Eğlenceler.. (:



» Gripin - Dalgalandım Da Duruldum Şarkı Sözleri,

Ne olursun güzelim sevsen beni
Yar deyip de sinene sarsan beni
Bir gün öldüreceksin en sonunda sen beni

Dalgalandım da duruldum
Koştum ardından yoruldum
Binlerce güzel sevdim de
En son sana vuruldum

Yaktın yıktın kül ettin, erittin beni
Mecnuna döndürdün, mahvettin beni
Aşık gibi sevmezsen, kardeş gibi sev beni

Dalgalandım da duruldum
Koştum ardından yoruldum
Binlerce güzel sevdim de
En son sana vuruldum

» Gripin - Dalgalandım Da Duruldum VideoKlip Dinle HQ





Yayinlanan Dizi , Film , Dizi Fragmanlari , Sinema , Video ve Video Klipleri Sitemizde Barindirilmamaktadir. Sitemizde Sadece Youtube, Dailymotion, Sevenload Gibi Video Sitelerinde Alınan Embed Kodlarıyla Yayınlanmaktadır.

Gripin, Gripin Dalgalandım Da Duruldum, Gripin Binlerce güzel sevdim de şarkı sözleri, Gripin Dalgalandım Da Duruldum VideoKlip Dinle, şarkı sözü, Gripin Dalgalandım Da Duruldum Kraltv seyret, indirmeden dinle, ücretsiz dinle, online izle, mp3 dinle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kutusuna Düşüncelerinizi Yazdıktan Sonra Yorumlama Biçimini Adı / URL veya Anonim Olarak Değiştirin ve Göndere Basınız.