3 Ocak 2010 Pazar

Murat Boz - Gönlüm Usandi Dinle, İzle, Şarkı Sözleri,

Murat Boz, Dinle, İzle, Gönlüm Usandı, Gönlüm Usandı Şarkı Sözleri, Videoklip, Ücretsiz İzle, indirmeden dinle, 2010 yeni şarkısı dinle, 2009 full, mp3 dinle HD, hq dinle, rapidshare, Merhaba ziyaretçilerimiz;

Murat Boz'un Sallana Sallana, Herşeyi Yak gibi şarkılarıyla kuşkusuz 2009 yılının en'lerinden oldu. Şimdi ise " Gönlüm Usandı " Dinle şarkısını sizlerle paylaşıyorum. Hep beraber bu şarkıyı HD kalitesinde izleyelim.

Gönlüm Usandi Şarkı Sözü

Benim olan senin ama
Senin olan benim değil
Yani kalbinde bana bir yer yok
Belki biraz sustum ama
Sözlerini yuttum değil
Bak bu yangından geriye eser yok
Gönlüm usandı sana zar zor dayandı
Tabi ben de üzüldüm ama yandıysa yandı
Ben burda yarına küsmüşüm
Yürüyorum yolda sallana sallana
Derdinle zindana düşmüşüm
Bitti hakkım da kullana kullana ...

Gönlüm Usandi Klip İzle

Yayinlanan Dizi , Film , Dizi Fragmanlari , Sinema , Video ve Video Klipleri Sitemizde Barindirilmamaktadir. Sitemizde Sadece Youtube, Dailymotion, Sevenload Gibi Video Sitelerinde Alınan Embed Kodlarıyla Yayınlanmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kutusuna Düşüncelerinizi Yazdıktan Sonra Yorumlama Biçimini Adı / URL veya Anonim Olarak Değiştirin ve Göndere Basınız.