28 Aralık 2009 Pazartesi

Şebnem Ferah - İstiklal Caddesi Kadar Şarkı Sözü, Videoklip İzle, Dinle,

Merhabalar ;

Şebnem Ferah herkes bilir ki Rock müziğin en'lerinden. Şebnem Ferah'a hiç ilgi duymasam da bu şarkısı gerçekten ilgimi çekti. 2009 Yılı albümünde yer alan İstiklal Caddesi Kadar şarkısı büyük ilgi odağı olur diye düşünüyorum. Ve sizi şarkının sözleri ve videoklip çalışmasıyla bırakıyorum.



Şebnem Ferah - İstiklal Caddesi Kadar Şarkı Sözleri / 2009

Alnımdan akan ter sana hiç değmedi
Gözümden damlayan yaş, denizi bulmadı
Bir sokak gördüm rüyalarımda gecelerce
Hiç sana çıkmadı
Sadece yarım saat tutuştuk elele
O saat durmadı
Düşünüyorum ne kadar sevmiş olabilirim
Düşünüyorum…
Sen, ben, gece bir yol
başka birşey yok elimde, hafızamda
Düşünüyorum ne kadar yer etmiş olabilir
İstiklal Caddesi kadar
İstiklal Caddesi kadar
Anları birer birer topladım sakladım
Tarihin ortasında gelecek aradım

Hücreme girdin dokundun hücrelerime
Buluttun damladın
Cümleler kaçtı dağıldı dört bir tarafa
Sadece noktayım.
Düşünüyorum ne kadar sevmiş olabilirim
Düşünüyorum…
Sen, ben, gece ve bir yol
başka birşey yok elimde hafızamda
Düşünüyorum ne kadar yer etmiş olabilir
İstiklal Caddesi kadar
İstiklal Caddesi kadar


Şebnem Ferah - İstiklal Caddesi Kadar VideoKlip Dinle / 2009


Yayinlanan Dizi , Film , Dizi Fragmanlari , Sinema , Video ve Video Klipleri Sitemizde Barindirilmamaktadir. Sitemizde Sadece Youtube, Dailymotion, Sevenload Gibi Video Sitelerinde Alınan Embed Kodlarıyla Yayınlanmaktadır.

Şebnem Ferah, İstiklal Caddesi Kadar Şarkı Sözleri, Videoklip, Kral TV, Dinle, İndirmeden Dinle, Ücretsiz Dinle, Yeni Şarkısı 2009 HQ Dinle, Mp3 Dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kutusuna Düşüncelerinizi Yazdıktan Sonra Yorumlama Biçimini Adı / URL veya Anonim Olarak Değiştirin ve Göndere Basınız.