25 Aralık 2009 Cuma

Dabbe 2 Filmi İle İlgili Düşüncelerim,


Merhaba ziyaretçilerimiz,

» Bugün 25 Aralık 2009 Dabbe 2 filminin vizyona girdiği tarih. Herkes gibi ben de bu filme gittim demek isterdim ama sinema salonunda sadece 6 kişiydik. Ben, arkadaşım ve 4 başka kişilik :) Neyse fazla ayrıntıya girmeden fim hakkındaki görüşlerimi sunayım.

» Dabbe 2 beni fazla şaşırtmadı. Çünkü bana bunu düşündüren birden fazla sebep vardı. En önemlisi her zamanki gibi grafik ve ses tasarımı bakımından etkileyici, senaryo bakımından eksikti. Ama eğri oturup duğru konuşalım, etkilendiğim bir bölüm vardı ki, son derece uğraşıldığını bana hissettirdi. Anladığım kadaryla kıyamet koparken İstanbul'un hâli. Sultan Ahmet Camii'nin minaresinin yanıp, yıkılması, aynı şekilde boğaz köprüsünün yıkılışı ve bir kaos ortamı son derece iyi yansıtılmış. Fakat bana göre korku kategorisinde bir film değil. Biraz gerilim ve titreme :) (korku değil) Tabii ki herkesin aynı fikirde değildir.Gene de güzeldi diyerek yazımı sonlandırıyorum.. İyi Akşamlar..

Yukarıda yazımda bahsettiğim İstanbul'un yıkılış sahnesini alltaki linkteki fragmandan izleyebilirsiniz..
Dabbe 2 Fragmanını İzlemek İçin TIKLAYINIZ-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kutusuna Düşüncelerinizi Yazdıktan Sonra Yorumlama Biçimini Adı / URL veya Anonim Olarak Değiştirin ve Göndere Basınız.