9 Aralık 2009 Çarşamba

İsmail YK - Facebook Şarkısı Video Klip, Şarkı Sözleri,

Merhabalar ;

2000 Yılında Şappur Şuppur adlı albümü ve Ebru Yaşar ile yaptığı albümde oldukça beğenilerek dinlenen İsmail YK 2009 yılında Facebook adlı şarkısıyla karşımıza çıkıyor. Oldukça beğenilmesi beklenen şarkıyı hemen paylaşacağım. Şarkı Sözleri ve Şarkısı sizlerle.. İyi Seyirler, İyi Eğlenceler..


İsmail Yk - Facebook Şarkı Sözü

İnternet cafeye gittim
Facebook sayfasına girdim
Adımı çılgın diye verdim
Artık bende üye oldum
Tanıştım güzel biriyle
Yazışıyoruz günden güne
Merhem oluyor gönlüme
Artık bende sever oldum
Ama sevmeye bedel
Gözleri çok güzel
Öyle bir tatlı zor bulursun
Herkes sorar nerden buldun
Facebook facebook
Her gün aradım durdum
Facebook facebook
Bu kızı oradan buldum
Facebook facebook
Görür görmez tutuldum
Facebook facebook
Galiba aşık oldum
Facebook facebook
Her gün aradım durdum


İsmail Yk - Facebook Klip İzle


İsmail YK, Facebook, Feysbuk şarkı sözü, klibi izle,dinle,ücretsiz izle, bedava izle, indirmeden dinle, online dinle, izle, full izle, kesintisiz izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kutusuna Düşüncelerinizi Yazdıktan Sonra Yorumlama Biçimini Adı / URL veya Anonim Olarak Değiştirin ve Göndere Basınız.