28 Kasım 2009 Cumartesi

Ferhat Göçer - Götür Beni Gittiğin Yere Dinle, İzle, Klip İzle, Şarkı Sözleri,

Ferhat Göçer, Götür Beni Gittiğin Yere, Nefes Film Müziği, Dinle, İzle, Şarkı Sözleri, Sözlerini Oku, Video Klip izle, Albüm izle, dinle, Götür gittiğin yere indirmeden dinle,

Merhaba ziyaretçilerimiz.

Ferhat Göçer bu sefer bambaşka bir şarkıyla karşımıza çıkıyor.Klip senaryosu olarak, gerek sözleri bakımından başarılı buldum. Şimdi sizlere bu parçanın video klip çalışması ve şarkı sözlerini paylaşacağım.

Ferhat Göçer - Götür Beni Gittiğin Yere Şarkı Sözü :

Bu aşk böyle bitemez
Bırakma terketme beni

Atma beni ölümlere
Atma beni zulümlere
Götür beni gittigin yere

Sensiz ben nefes alamam
Buralarda hiç duramam
Tek başına yalnız yalamam
Senin kokunu özlerim
Hep yollarını gözlerim
Götür beni gittiğin yere

Aşkındır beni yaşatan
Beni hayata bağlayan

Atma beni ölümlere
Atma beni zulümlere
Götür beni gittigin yere

Sensiz ben nefes alamam
Buralarda hiç duramam
Tek başına yalnız yalamam
Senin kokunu özlerim
Hep yollarını gözlerim
Götür beni gittiğin yere

Ferhat Göçer - Götür Beni Gittiğin Yere Video Klip İzle :



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kutusuna Düşüncelerinizi Yazdıktan Sonra Yorumlama Biçimini Adı / URL veya Anonim Olarak Değiştirin ve Göndere Basınız.