11 Ağustos 2010 Çarşamba

Ebru Gündeş Evlenirmiydik Dinle Şarkı Sözleri


Ebru Gündeş Evlenirmiydik Şarkı Sözleri ve Video klibi sitemizde..










Ebru Gündeş – Evlenir Miydik

nasıl isterdim senle
ağlayan bir bebeğin sesine uyanmayı
nasıl isterdim bilsen
bir ömür boyu senin nefesini duymayı

ben söylerim gönül dinler şarkılar da hala güzel
olmayacak dualarda ihtimaller sana özel

üzgünüm ikimiz için sen gözümün bebeği
hala yanıyor bende aşkın mangal yüreği
hep sorup duruyorum bazen kendi kendime
ayrılmasaydık evlenir miydik

anıların selamı var üzerimde kalmasın
ne kadar uzak olsan o kadar yanımdasın
hep sorup duruyorum bazen deli gönlüme
ayrılmasaydık evelenir miydik






Ebru Gündeş Evlenirmiydik şarkı sözü Ebru Gündeş Evlenirmiydik dinle Ebru Gündeş Evlenirmiydikmp3 indir Ebru Gündeş Evlenirmiydik video klibi Ebru Gündeş Evlenirmiydik videosu Ebru Gündeş Evlenirmiydik 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kutusuna Düşüncelerinizi Yazdıktan Sonra Yorumlama Biçimini Adı / URL veya Anonim Olarak Değiştirin ve Göndere Basınız.