19 Mayıs 2010 Çarşamba

Tarkan 2010 Sevdanın Son Vuruşu Dinle,İzle,Şarkı Sözleri,İndir


Tarkan'ın 2010 albümünde bulunan Sevdanın Son Vuruşu şarkısının sözlerin,klibini sitemizden takip edebilirsiniz;




Tarkan Sevdanın Son Vuruşu şarkı sözleri:

Sevdanın Son Vuruşu
Yüreğimde zincirler kırılıyor duydun mu
Nefes nefes bu gece sevdanın son vuruşu
Sen hiç böyle sevdin mi sen hiç böyle oldun mu
Baş eğdim yine aşka ama bu son saygı duruşu
Seni karanlıklara bırakmak istemezdim
Anılarımı solmuş çicekle süslemezdim
Ardından acıtacak bir tek söz söylemezdim
Ben h hak etmedim ki böyle unutuluşu
Sen aşkı çicek böcek güneş bulut sanmışsın
Mevsimlerine göre uyuyup uyanmışsın
Sen artık benden sonra sevemezsin yanmışsın
Yüreğimden çıkarttım attığın kör kurşunu


Tarkan Sevdanın Son Vuruşu Video Klibi Videosu:


tarkan 2010sevdanın son vuruşu dinle sevdanın son vuruşu izle sevdanın son vuruşu videosu sevdanın son vuruşu klibi sevdanın son vuruşu indir sevdanın son vuruşu şarkı sözleri sevdanın son vuruşu vidyosu sevdanın son vuruşu tarkan sevdanın son vuruşu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kutusuna Düşüncelerinizi Yazdıktan Sonra Yorumlama Biçimini Adı / URL veya Anonim Olarak Değiştirin ve Göndere Basınız.