28 Şubat 2010 Pazar

11880 İş Başvurusu,11880 Çağrı Merkezi


Bilindiği gibi TürkTelekom bilinmeyen numaralar servisinde değişiklik yaparak numarasını 11880 olarak değitirmişti.Dikkatimizi çeken en önemli etken ise iş başvurusu taleplerinizdir.11880 iş başvurusu TürkTelekoma müracat ile gerçekleştirilmektedir.Ayrıca 11818 iş başvurusu da buna dahildir.Aşagıda vereceğim linkten başvurularınızı yapabilirsiniz.Tabi öncelikle site sizden üyelik isteyecektir.Kısa bir üyelik işlemini hallettikten sonra devam edebilirsiniz.



http://www.turktelekom.com.tr/tt/portal/IK/IseAlim/IsBasvurulari/






11880 iş başvuru,11818 iş başvurusu 11880 çağrı merkezi numara öğrenme

11 yorum:

  1. inanın hç aklım almadı ben bu kadar şaşırırken başkaları napsın

    YanıtlaSil
  2. yazdığım yoruma cevap alabilrsem iyi olacak

    YanıtlaSil
  3. yeni sistem inş hayırlı olur

    YanıtlaSil
  4. yukarıdaki linke tıklayın ve üye girişi yapın daha sonrasında yönledirileceksiniz

    YanıtlaSil
  5. slm ben bu bilinmeyen 11880 yere başvuruda bulunmak istiyorum gereçektede varmı böyle bi elaman alımı varsada aranan özellikler nelerdir lütfen

    YanıtlaSil
  6. 11880 personel alımı varsa hangi tarihler arasında yani son başvuru ne zamanen az tahsil durumu ne olmalı bilen arkadaşlar lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  7. 11880 le artık özlemek numara düsünmek yok 11880nı ara ısım ver numaranı anında al süpersınız

    YanıtlaSil
  8. 11880 e iş başvurusu yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  9. 11880 türk telekoma ait değildir ve başvurular türk telekomdan yapılmaz bizzat giderek yapılır.

    YanıtlaSil
  10. 11880 TÜRK TELEKOMA BAĞLI BİR ŞİRKET DEĞİLDİR VE İŞ BAŞVURULARI TÜRK TELEKOM SİTESİNDEN YAPILMAMAKTADIR.

    YanıtlaSil
  11. 118 80 en az lise mezunu olmalı die biliyorum orda çalışmıştım bi süre ücreti 730 olmalı ben bizzat yerine gidip başvuru yapmıştım

    YanıtlaSil

Yorum Kutusuna Düşüncelerinizi Yazdıktan Sonra Yorumlama Biçimini Adı / URL veya Anonim Olarak Değiştirin ve Göndere Basınız.